Gondolkodott már azon, hogy milyen jó lenne kapcsolatba lépni azokkal az internetezőkkel, akik már egyszer jártak a weboldalán, de nem vásároltak, vagy nem igényelték cége szolgáltatását?
Vegyünk egy egyszerű példát!
Ön egészséges élelmiszereket árul. A látogatók valamilyen forrásból rátalálnak a weboldalára, majd továbblépnek, annak reményében, hogy máshol nagyobb választékot találnak, olcsóbban kaphatják meg a kiszemelt árut stb. Ilyenkor az Ön webáruháza szinte biztosan elveszített egy potenciális vásárlót.
Itt szól közbe a Remarketing, amivel az említett vásárló könnyedén visszacsábítható.
Hogyan működik a Remarketing?
Amikor Ön a Google Ads fiókjában Remarketinget használ, lényegében megjegyezteti a rendszerrel azokat a felhasználókat, akik már egyszer jártak a weboldalán, vagy a weboldal bizonyos részein. Tehát a weboldalába épített Remarketing címke megjegyzi az un. sütiket, így a rendszer már tudni fogja, hogy mely felhasználók jártak a weboldalán és pontosan mit néztek meg. Ezt követően pedig már gyerekjáték az említett felhasználókat hirdetésekkel célozni.
Mért jó Önnek a Remarketing?
Elsősorban azért, mert aki már járt a weboldalán, az esetek szinte száz százalékában érdeklődik az Ön által kínálat termék, vagy szolgáltatás iránt. Tehát a potenciális vásárlót folyamatosan célozhatja a hirdetéseivel, így érve el, hogy előbb-utóbb tényleges vásárlóvá konvertálódjon és minél tovább az is maradjon.
Tapasztalataink azt mutatják, hogy a Remarketing hatékonysága nagyban függ az adott termék vagy szolgáltatás jellegétől is. Éppen ezért nem mindegy, hogy mit és milyen módon kommunikálunk ezzel a hirdetési eszközzel.
Amennyiben Ön is ki szeretné próbálni ezt a megoldást, keressen minket bizalommal és tudja profi kezekben Google Ads fiókja üzemeltetését!